Teslimat Koşulları

  1. Siparişiniz kredi kartı/banka kartı ile ödeme yöntemini seçtiyseniz hemen, havale ile ödeme yöntemini seçtiyseniz ödemeniz onaylandıktan hemen sonra işleme alınır.
  2. Ürünlerin gönderim süreleri farklılk gösterebilir. Her ürünün kendi sayfasında tahmini teslim tarihi yer almaktadır. Ayrıca alışverişiniz boyunca sepette ve ilerki adımlarda sipariş özeti balığı altında tahmini teslim tarihi açıkça yazmaktadır. Bu tarihler tahmini olarak hesaplanmaktadır ve bu tarihler arasında teslimat yapılacağı Lux Garden tarafından garanti edilmez. (Bknz: Madde 5)
  3. Siparişinizde gönderim süresi en uzun olan ürünün gönderim süresi dikkate alınacak, tüm ürünler tek bir kargo paketi ile gönderilecektir.
  4. Siparişinizdeki ürünlerin farklı tarihlerde gönderilmesini istiyorsanız bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
  5. Olağanüstü durumlarda, resmi ve idari tatil günlerinde, alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcınn adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. Bu durum size bildirilecektir.
  6. Siparişinizi verdikten hemen sonra sipariş takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için Sipariş Takibi sayfasında telefon numarası/e-posta ile birlikte sipariş numaranızı girerek siparişinizle ilgili güncel bilgilere ulaşabilirsiniz.
  7. Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra alıcıya ve siparişe ait bilgiler (adres, telefon, ad soyad, ürün çeşidi, ürün adedi vb.) değiştirilemez. Lütfen deişiklik taleplerinizi siparişiniz kargo firmasına teslim edilmeden önce Whatsapp Müşteri Hizmetleri hattımız üzerinden bize iletiniz.
  8. Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.
  9. Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Ürün hasarlı ise kargo görevlisine tutanak tutturulmalı ve ürün teslim alınmamayarak geri gönderilmelidir. Ürünün hasarlı olması durumunda Whatsapp Müşteri Hizmetleri'nden bize yazarsanız yenisi ile değiştirilmesi için size yardımcı olacağız.
  10. Teslim alınan ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması alıcıya aittir. Teslim alındıktan sonra tespit edilen, oluşan hasarların sorumluluğu Lux Garden'a ait değildir.
  11. Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.
  12. Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda ise, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. Kargo firmasının Müşteri Hizmetlerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir.
SEPET
 
SEPET
 
Renk Seçenekleri
Visa Logo   Mastercard Logo   Güvenli Ödeme Güvenli Alışveriş